
S'ha convocat el ple ordinari del mes de març de 2025, que tindrà lloc el 28 de març a les 20 hores a la Sala de Plens amb el següent ordre del dia:
1.- Aprovació de les actes de les sessions anteriors.
2.- Donar compte dels Decrets d’Alcaldia.
3.- Donar compte de la relació de factures aprovades de la remesa 8 a la 47 de l'any 2025.
4.- Donar compte del Decret d’aprovació de la liquidació del pressupost de l’Ajuntament de Molló de l’exercici 2024.
5.- Donar compte de l’informe de control permanent no planificable sobre l’avaluació de l’objectiu d’estabilitat pressupostària, de la regla de la despesa i del límit del deute en l’aprovació de la liquidació del pressupost de l’Ajuntament de Molló de l’exercici 2024.
6.- Donar compte de l’informe resum anual de l’Ajuntament de Molló dels resultats del control intern, que s’estableix a l’article 213 del RDLEG 2/2004 i a l’article 37 del RD 424/2017, de l’exercici 2024.
7.- Donar compte de l’Informe anual emès per la Intervenció general de Ajuntament de Molló, relatiu a les resolucions adoptades pel president/alcalde de l’entitat local contràries a les objeccions efectuades o, si s’escau, a l’opinió de la Intervenció General de la Generalitat de Catalunya, les principals anomalies en matèria d’ingressos, els informes d’omissió de la funció interventora i els resultats del control dels comptes a justificar i de les bestretes de caixa fixa, de l’exercici 2024.
8.- Aprovació, si escau, del Compte de recaptació per conceptes, exercicis i número de càrrec, tancat a 31 de desembre de 2024 elaborat pel Consorci Servei de Recaptació Cerdanya-Ripollès.
9.- Aprovació provisional de l'ordenança fiscal núm. 21, reguladora de la taxa per la cessió temporal de quotes de participació de les instal·lacions solars fotovoltaiques municipals.
10.- Aprovació inicial de l'ordenança municipal reguladora dels guals.
11.- Resolució dels recursos de reposició contra l'acord d'aprovació definitiva de l'inventari de Camins municipals de Molló.
12.- Aprovació de la cessió, en règim de comodat, del fons documental de l’Ajuntament de Molló a la Generalitat de Catalunya, per tal que l’ingressi a l’Arxiu Comarcal del Ripollès a fi de conservar-lo i fer-lo accessible als ciutadans.
13.- Aprovació de l'encàrrec de gestió a la Mancomunitat de Municipis de la Vall de Camprodon de l’assistència tècnica i administrativa del servei d’oficina de turisme i del seu Conveni.
14.- Assumptes urgents.
15.- Precs i preguntes.
Més informació a https://www.mollo.cat/actesdelple
Comments