top of page

S'activa la carpeta ciutadana anomenada "El meu espai"


Des de fa uns dies, l'Ajuntament de Molló ha activat la carpeta ciutadana anomenada "El Meu Espai".


“El Meu Espai” és una carpeta ciutadana interadministrativa que ofereix el Consorci AOC, i forma part de la iniciativa MyGov que impulsa l’AOC per oferir serveis personalitzats, proactius i transversals. La ciutadania demana cada cop més serveis públics àgils, fàcils i segurs. La gent vol saber quines dades tenen les administracions, com i per què les intercanvien o en quin estat precís es troben les seves sol·licituds. I ho demanen en entorns mòbils, usables i senzills.


“El Meu Espai” dona resposta a aquesta necessitat i representa un salt qualitatiu important per millorar les relacions de la ciutadania amb l’administració pública, amb visió transversal, personalitzada i proactiva.



Quins són els objectius de “El Meu Espai”?

  • Que la ciutadania pugui consultar tots els seus tràmits i actuacions, amb una visió interadministrativa des del web de qualsevol administració, d’acord a les obligacions legals del Punt d’Accés General Electrònic regulat a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  • Que la ciutadania pugui consultar les seves dades personals i saber l’ús que en fan les administracions públiques, d’acord al que regula el Reglament General de Protecció de Dades.

  • Avançar de manera proactiva per anar cobrint noves necessitats de la ciutadania, amb seguretat i fomentant la usabilitat i accessibilitat.


Com entro a “El Meu Espai”?


Per accedir a “El Meu Espai” cal entrar a la seu electrònica de cada ens i autenticar-se mitjançant Idcat Mòbil, Certificat Digital, Cl@ve o quasevol altre sistema d’autenticació.


Quina informació ofereix “El Meu Espai”?


Serveis AOC

  • e-TRAM: informació sobre els tràmits realitzats mitjançant la solució e-TRAM en qualsevol ens.

  • e-NOTUM: consulta de totes les notificacions i comunicacions disponibles de totes les administracions amb una visió transversal. La consulta del contingut i pràctica de les notificacions electròniques es realitza dins del servei e-NOTUM.

  • Via Oberta (traces): consulta de les traces (no dades personals) de les consultes realitzades per les administracions catalanes de dades o documents d’una persona. Les traces inclouen informació relatives a: organisme, servei consultat, finalitat, nº expedient i data.

  • VALID: consulta de les autenticacions o signatures electròniques realitzades amb els portals de tramitació dels serveis AOC i dels portals propis d’administracions catalanes

Administració General de l’Estat

  • Informació de tràmits i actuacions disponibles al Punt d’Accés General Electrònic de l’Administració General de l’Estat.

51 views0 comments
bottom of page